I want to go on many journeys. I want to meet interesting people and experience new things. If I never go,I will never know.Leave some comment and follow me up! thanks alot! =D

Thursday 27 March 2014

90.領悟


媽媽說的話沒有錯。漸漸發現最愛你的人還是媽媽。
還是自己的家最好。



生活沒有我想像的那麽好,也沒有我想像的那麽糟,
我的脆弱和堅強也出乎我的意料,
但最後發現我咬著牙走了很遠很久。




今日心情 : 絕望
心情指数 :








No comments:

Post a Comment