I want to go on many journeys. I want to meet interesting people and experience new things. If I never go,I will never know.Leave some comment and follow me up! thanks alot! =D

Monday 13 October 2014

100. 付出的喜悅

恭喜我的部落四年之久滿100帖子了!





也終於用了自己賺來的錢為自己買了一台寶貝。第一次為自己買了這麼昂貴的物品。可能你說奢侈,但這代表者我付出的收獲結果。我的人是這樣,我所要的東西,我很堅定的要得到,就算別人給不到,我會自己去爭取。馬雲說的:「

3、喜欢的东西自己努力赚钱买。」

但是,我也會利用自己的錢做有意義的事,給我點時間

No comments:

Post a Comment