I want to go on many journeys. I want to meet interesting people and experience new things. If I never go,I will never know.Leave some comment and follow me up! thanks alot! =D

Tuesday 29 November 2011

53. A day with my beloved sista

27/11/11


jusco打机场有新的玩意儿, 
不错, 不会很差 =D


已经一年多没见到两个妹妹了 ^^
久未见的都不一样了 ><


为什么一个两个都是这样
我知道我还小, 很多事情还不是很了解。
就算我不明白, 就不能让我懵懵懂懂的看吗? :(
我只是好奇外面的世界



独家照片








某天无聊从衣橱里拿出小学校服来穿
打扮回07年小六的我
戴回以前圆圆的书呆眼镜 @@
还有以前是分中间线的 =x

结论一句 :  快过了四年,我没长大到。

=(










今日心情 : 低潮
心情指数 : 







No comments:

Post a Comment