I want to go on many journeys. I want to meet interesting people and experience new things. If I never go,I will never know.Leave some comment and follow me up! thanks alot! =D

Sunday 14 November 2010

08. 余家老大大日子


Happy Birthday my dear bro 

_____________________________________________________



家里第一次开了大型生日会,

哥真幸运.


昨晚我就帮忙吹气球噜~




我哒令李小牙 : D

在我家过夜.


首先要谢谢她,

帮我拉直头发.


你是最棒的! Mwahs!



搭好帐篷后




晚上场景

被拍到我拿ABC XD





咖哩面很好吃噢'' 


喜欢这张 : )










全家福. 看不到我眼睛. 哈哈!





今天是个大好日子,

很多人都有受到别人的邀请,

所以人不多.

非常感谢今天到来的朋有们.

也想说对不起没和你们合照 : )


13.11.2010


会非常难忘...






今日心情 : pekchek, ♥ 碎了一片
心情指数 : 



No comments:

Post a Comment